Usein kysyttyä
Olen maksanut tilauksen mutta en ole saanut tilausvahvistusta eikä tilausta näy missään. Miten ratkaisen ongelman?
Mikäli tilaus on keskeytynyt maksunvälittäjän sivuilla eikä tilauksesta ole tullut tilausvahvistusta, tarkista pankkitilitiedoista, onko maksu onnistunut ja veloitettu tililtä.
Mikäli maksu on veloitettu, kirjaudu sisään ja tee tilaus uudelleen (ostoskori on edelleen jäljellä) valitsemalla maksutavaksi "Pankkisiirto", jolloin tilausta ei tarvitse maksaa enää uudelleen ja saamme tilauksen tilausjärjestelmäämme. Lisää tilauksen viestitietoihin maininta "tilauksen maksusuoritus katkennut", jolloin tilaus menee heti maksutarkistukseen ja eteenpäin käsittelyyn.
En muistanut/ehtinyt noutaa tilaustani ja nyt tilaus on palautunut. Miten saan pakettini?
Posti on lähettänyt toimituksen takaisin toimipaikkapalautuksena, koska lähetystä ei ole noudettu Postin ilmoittamaan määräaikaan mennessä Postin ilmoittamasta noutopisteestä.
Varastomme purkaa kaikki toimipaikkapalautukset ja tekee niistä palautushyvityksen vähennettynä postitus- ja palautuskuluilla. Pyydämme ilmoittamaan tilinumeron palautushyvitystä varten. Tilinumeron voi ilmoittaa myös sähköisellä palautusilmoituksella sivuiltamme Palautukset-linkin alta.
Mikäli asiakas haluaa tilauksen tuotteet uudelleen toimitukseen, on tilaus tehtävä uudelleen.
Tein jo tilauksen, mutta unohdin yhden tuotteen. Voiko tämän lisätä tilaukseeni?
Uusi tilaus tehdään verkkosivuillamme kuten tavallisesti, mutta toimitustavaksi valitaan "Nouto myymälästä", jolloin tilaukseen ei tule toimituskuluja. Tilauksen viestikenttään on laitettava maininta, että tämä on lisätilaus, jolloin tilaus menee normaalisti käsittelyyn ja toimitukseen avoinna olevan tilauksen kanssa. Lisätilaus on maksettava verkkomaksuilla tai pankkisiirtona kuten varsinainen tilauskin.
Yrityksellä / työnantajalla on jo laskutustili. Miten voin tilata laskulle myös verkkokaupasta?
Luo ensin käyttäjätili verkkokaupassamme ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarvitsemme vain tietää käyttämäsi sähköpostiosoitteen/henkilön nimen aktivoidaksemme laskutuksen maksutavaksi.
Jos sinulla ei vielä ole laskutustiliä, voit jättää meille tilihakemuksen.
Posti/PostNord on toimittanut tilaukseni eri noutopisteeseen kuin mitä minä olen toivonut tilausvaiheessa. Mitä on tehtävissä?
Posti/PostNord jakavat paketit sinne missä on tilaa ja tähän meillä ei valitettavasti ole mahdollista vaikuttaa. Yleensä paketin seurannasta löytyy syy siirolle. Paketin siirto ei ole mahdollista kuin selvissä tapauksissa. Tarkemmat tiedot löytyvät Postin ja PostNordin sivuilta.
Olen vahingossa antanut väärät yhteystiedot. Pystynkö muuttamaa tietojani vaikka tilaukseni on jo matkalla?
Toimituksessa olevaan postipakettiin on mahdollista korjata puhelinnumeron. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme niin teemme tarvittavat päivitykset Postin järjestelmään. Kaikki muut osoitemuutokset ovat maksullisia.
Paketin toimitus on viivästynyt tai toisella puolella Suomea. Miten saan tilaukseni minulle?
Ole yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitämme asian.
Pystyttekö toimittamaan tilaukseni kirjelähetyksenä?
Postin kirjejakelussa esiintyvien jatkuvien ongelmien vuoksi olemme luopuneet jälkitoimituslähetyksiä lukuunottamatta kirjelähetyksistä kokonaan. Kaikki postitse lähetettävät tilaukset toimitetaan seurantakoodilla varustettuina pakettilähetyksinä.
Olen saanut väärän/virheellisen tuotteen teiltä. Miten toimin?
Jos näin on käynyt niin pahoittelemme tapahtunutta ja pyydämme aina ensin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Näin voimme sopia miten sinun tapauksessasi on paras toimia.
En löytänyt vastausta kysymykseeni, mitä teen?
Ota yhteyttä asikaspalveluumme niin autamme sinua ratkaisemaan ongelmasi.